mars 08, 2009

16 dagar kvar innan värmen!

Nu sitter man här på söndags morgonen klockan halv 7 o får då ingen sovmorgon :P
Elliot tycker verkligen inte som Johanna att de är skönt o få sova ut :)
Fast de skulle jag inte skrivit för nu så steg Johanna oxå upp :P haha..
Igår var vi i Töre, roligt o va där en sväng :) Synd bara att pappa o Lina är lite förskylda o så, så vill ju inte riskera att Johanna o lille man ska bli sjuka då vi är borta i Thailand, då får dom så mkt o göra med dom :) Dom är ju snälla nog o tar hand om dom medans vi är där borta!
DET ÄR BARA 16DAGAR KVAR NU!!! Resfeber så de sjunger om de!
Fick veta igår att Johans kusin o hans kompisar oxå ska med på resan, så lite mer yngre om man säger så!! :)
Det är ju väldigt bra att Elliot sover bra på nätterna nu, så dom får sova, sen Johanna sover ju oxå bra OM man stiger upp med henne kl 7 så hon får sova på dagen :) Annars blir hennes sovgrejs helt knasig! Så de får dom ju välja själv :P
Hon behöver sova på fm en timma, många i hennes ålder har slutat med o sova på dan men inte hon o tror de är lååång tid dit, hon kan endast vara vaken hela dagen om hon sover till halv 10 på dan typ..
Nåja, kanske inte så roligt o sitta o läsa om sånt :P haha...
Jag måste verkligen bli duktig på o blogga lite mera, har fått massa klagomål :P haha...
Nää men de är rolig o blogga, när jag väl börjar skriva kan jag skriva hur mkt som helst!
Nu har jag tömt kameran på lite bilder så ska lägga in nån bild så har ni lite o titta på :)

Hoppas ni får en bra dag, kram!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw, Dom är så söta ;p

Anonym sa...

Håller med lina......=))