december 01, 2010

Julen närmar sig med stormsteg!

Igår var jag och handlade 2 st julstjärnor på fot som står så fint i vardagsrummet och 1 st som hänger i köksfönstret, det blev så fint!
Idag blir det och sätta upp julgranen, barnen hade redan velat det imorse, hihi..
Men det blir i em efter vi ätit middag...
Shit pommfritz, det är redan första december och julen kommer med raskande takt!
Har inhandlat barnens julklappar förra veckan och jag vet verkligen att dom kommer och älska dom! Kommer inte bli så mkt julklappar iår, men får ju handla en massa i Thailand... Finns ju massvis med Hello Kitty affärer där, som Johanna kommer att älska.. Elliot hittar säkert en massa leksaker på leksaks affärena där :)
Förra gången var vi inte in på så många leksaksaffärer, men det finns nog ett stort utbud av dom i t.ex. bangkok, sku jag tro!

På fredag har jag ett prov i kursen jag läser som tydligen ska vara på 5 timmar.. Jag är väldigt nojjig över hur dom lagt upp provet, men det är det sista provet som tillhör denna kurs och är på hela bokens innehåll.. Längtar som attans tills denna kurs är över så jag kan lägga detta bakom mig, jag är ju inte en plugg människa om man säger så och kommer nog aldrig bli det.. haha.. Har sagt till några stycken att om jag någonsin kommer och påstår att jag vill läsa något annat så ska dom påminna mig om hur jobbigt jag tyckte att det här varit.. :P haha..

Det var så skönt ute idag, min temprometervisare på datorn visar bara -2 grader kallt.. Och nog har det varit kallare än så ;P
Sånt här väder kan det få vara tills att vi åker, tycker jag :)

Nu ska jag plugga vidare innan det är dax och hämta barnen på dagis..
Ha en bra dag allesammans, kram!

Inga kommentarer: