december 02, 2010

Torsdag hela dagen!

Nu sitter barnen i badkaret och badar.. Dom fick vara hemma idag då vi vaknade så sent..
Orkade inte börja stressa iväg. Men det har ju sina nackdelar oxå, Johan har jobbat natt och försöker sova så han orkar med sin sista 7:e natt och jag har massvis av plugg som ska vara klart imron kl. halv 8 då jag ska göra prov.
Men tänkte nu att dom sku bada en stund och sen efter lunchen ska dom få gå ut och leka en stund! :)
Sen idag kl. 13-16 så är det adventsfika på Elliots dagis, så då ska vi kila dit kring 15 då Johan vaknat och fika lite :)
Jag jobbade em igår, så det var ju bra att man fick en dag extra på lönen, denna månaden kommer jag ju inte kunna jobba så mkt då min praktik börjar på måndag och vi ska jobba 35 timmar/ vecka.. Blir väl nån dag då jag kommer att jobbar dubbla skift, först på barn medicin och sen iväg på något annat ställe :)
Men det ska nog gå bra :)
Nu ska jag börja plugga medans barnen sitter så snällt och badar.. :)

Ha en bra dag allesammans.. Kram

Inga kommentarer: